Lid worden

Via onderstaand formulier is het mogelijk om in te schrijven voor onze groep. Deze inschrijving is echter niet definitief en dient gevalideerd te worden door onze administratie. Zij zullen vervolgens de inschrijving verder afhandelen.

Let op: Voor bestaande leden (die vorig jaar ingeschreven waren) is het niet nodig om opnieuw, via deze weg, in te schrijven. Deze overgang gebeurt automatisch waarbij u, bij de opstart van het nieuwe scoutsjaar, de leiding ontmoet door middel van een huisbezoek.

Zorg er voor dat alle velden met een rood sterretje ingevuld zijn!

Mensen met een Nederlands adres dienen het land aan te passen van "België" naar "Nederland". De postcode vult u in onder de vorm van "4553 CK".

Bij problemen, neem gerust contact op met onze administratie via secretariaat@scoutsboekhoute.be.